ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اجرای پویش سراسری کودکان سایبری در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۴۵۲۲۸
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
اجرای پویش سراسری کودکان سایبری در خراسان رضوی
رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری پویش سراسری کودکان سایبری در خراسان رضوی گفت: لزوم توجه به تربیت و افزایش دانش استفاده صحیح کودکان از فضای مجازی از اهمیت بسیار‌ی برخوردار است.

سرهنگ علی‌اکبر قرائی‌پور، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درباره پویش کودکان سایبری گفت: یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه سایبری پلیس فتای استان در سال جاری، برگزاری پویش کودکان سایبری است که از ۲۴ تا ۲۹ دی‌ماه با مشارکت نهاد‌ها و سازمان‌های استانی مانند آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و... برگزار می‌شود.

وی هدف این پویش را ارتقای آگاهی‌های اجتماعی درباره شیوه صحیح استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح از فضای مجازی برای کودکان و همچنین افزایش توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری دانست.

او افزود: ارتقای دانش و مهارت مناسب و مؤثر از فضای مجازی و راهکار‌های اثربخش برای ایمن‌سازی فرزندان در فضای مجازی از اهمیتی ویژه برخوردار است که موجب افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماع در برابر عصر جدید فناوری اطلاعات و مجهزکردن فرزندانمان به سلاح دانش خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: به پویش کودکان سایبری در قالب انتشار محتوا‌های آموزشی در رسانه‌های نوین و خبرگزاری‌های کشور به‌صورت سراسری پرداخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه کافی‌نبودن آشنایی خانواده‌ها با مخاطرات فضای مجازی و به‌کارنگرفتن راهکار‌های ایمن متأسفانه زمینه‌ساز بروز آسیب‌های جسمی و روحی برای کودکان است، گفت: والدین باید برای بهره‌مندی فرزندانشان از فرصت‌های فضای مجازی، دانش سایبری خود را ارتقا دهند و همراه کودکان خود باشند.

قرائی‌پور با توصیه به والدین گفت: شهروندان برای همراهی با پویش کودکان سایبری می‌توانند به صفحه پویش کودکان سایبری در سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir/cyberkids مراجعه کنند یا صفحه این پلیس در شبکه اجتماعی شاد به آدرس shad.ir/policefata را دنبال کنند و ازاین طریق با راهکار‌ها و اقدامات مؤثر حفاظت از کودکان خود در فضای مجازی آشنا شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: والدین و شهروندان می‌توانند در صورت نیاز گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با ما در میان بگذارند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->